FAQ Category: Support

Måste jag ha ett abonnemang?

Här har vi olika svar beroende på produkt du köper. Vår produkt H50 består av en Raspberry PI dator med integrerat H1 interface. Det enda den enheten gör är att agera länk mellan din värmepump och vår online portal där ett abonnemang krävs (ca 25kr mån) Det finns ingen möjlighet att t.ex. använda vår StatLink Windows […]

Läs mer

Problem med H50 onlineenhet

Om inte din H50 får kontakt med Husdata online, följ denna guide… Problem med nätverket? Kontrollera att nätverkskabeln är korrekt ansluten till H50 och din Router. Din router måste vara inställd på att dela ut en IP adress, DHCP, men detta är standard inställning på de flesta routrar. Om du har en H50 med transparent […]

Läs mer

Rapportinställningar

Gå till Min Profil -> Rapportinställningar Här kan du skapa dina personliga rapporter. För att gör en ny rapport klicka på ++Create new report++ En ny rapport läggs till som heter “new report”, klicka på den. Name: Fylla i ett kort namn, t.ex. “Min Rapport” Description: En beskrivning av rapporten, t.ex. “Rapport över inne och […]

Läs mer